Atrybuty podstawowe
* Siła - Rzadko kiedy shinobi są mięśniakami, ale słabi nie są. Siła jest mimo wszystko przydatna, gdyż co zrobimy gdy jesteśmy super szybcy, ale za słabi by coś zrobić przeciwnikowi. Dzięki sile możemy podnosić więcej przedmiotów i cięższe. 1 punkt przewagi oznacza że jesteśmy o 5% silniejsi od wroga. Przy sile równej 60 możemy ręką zgnieść czaszkę przeciwnika.
* Szybkość - Jena z najważniejszych zdolności dla shinobi. To od niej zależy jak jesteśmy szybcy oraz jak szybkie są nasze ataki. 1 punkt przewagi sprawia że jesteśmy o 5% szybsi (jak 2 to 10% 3 do 15%)
* Zwinność - odpowiada za uniki ciosów przeciwników; aby uniknąć czyjegoś ataku musimy mieć więcej punktów tego atrybutu niż on ma szybkości;
* Wytrzymałość - wpływa na reakcję naszego organizmu na obrażenia;
Offline